Cum satana pun contorizoare pe blog?

Mi-a zis un prieten că ar trebui să pun nu știu ce contorizoare pentru trafic. Nu sunt tehnic, chiar nu le am cu domeniul ăsta. Faceți-mă prost, ce vreți dar nici cum nu-mi dau seama cum satana le pun pe blog. Întotdeauna caut pe Google HOW TO, dar de data asta sunt total depășit. Ce pana mea e ălă header și unde îl găsesc numai Bill Gates știe. Știu că nu e rocket science, dar nu am mai făcut de-astea în viața mea până acum. Mi-am făcut cont de-ală de analytics dar plm, îl pun acolo la widgets și-mi apare un cârnaț după cum se paote observa. Până mă pun la punct cu el, o să-l acolo. Mi-e mai ușor să-l copiez atunci când am nevoie că tre să fiu Sherlock Holmes să-l mai găsesc și a doua oară.

În caz că știe cineva să explice, dar așa pas cu pas ca pentru oameni proști, vă mulțumesc din adâncul sufletului, dacă nu trăiască cârnatul!

Lasă un răspuns

